Головна » 2018 » Квітень » 12 » Лінійка присвячена «Дню космонавтики».
10:48
Лінійка присвячена «Дню космонавтики».

10 квітня 2018 року в ПТУ № 38 смт. Голованівськ була проведена тематична лінійка присвячена «Дню космонавтики». Викладач фізики та астрономії, Овчінніков Віталій Миколайович, ознайомив учнів із цікавими фактами, історичними датами, було продемонстровано цікаву презентацію та відеоролик про перший виліт людини у відкритий космос.

12 квітня весь світ відзначає День авіації і космонавтики . Це особливий день- день тріумфу науки та всіх тих, хто сьогодні працює в космічній галузі.

12 квітня 1961року старший лейтенант Ю. О. Гагарін на космічному кораблі «Восток» вперше в світі здійснив орбітальний обліт Землі, відкривши епоху пілотованих космічних польотів.

Політ, що тривав всього 108 хвилин, став потужним проривом в освоєнні космосу.

Сотні мільярдів планет, зірок і галактик, тисячі світлових років - неймовірні простори відкрилися людству! З моменту першого польоту людини в Космос пройшло всього лише 54 роки - нікчемний період часу в порівнянні з нескінченністю Всесвіту. Але тим значніше, тим грандіозніше досягнення людини, яка зуміла за земні півстоліття вийти у відкритий космос, висадити свій десант на Місяці, побачити інші світи, відправивши в космічний простір десятки чудо-апаратів, що виконують роль очей і вух людства на орбітах далеких планет і на безкрайніх марсіанських рівнинах.

«Людство не залишиться вічно на Землі,